Alla hjärtans dag!

Dagen spenderades med dom bästa tjejerna som finns! Kunde inte bli bättre! Vi fikade först, och sedan gjorde vi i ordning pulvermos (mums) och köttbullar. Hahaha! Fin alla hjärtans dag middag, jag vet! Sedan åkte dom hem och jag och Emma åkte snyggaste mercan till min träning, yeah!

Jag och Emma bara råkade lägga i några hemliga lappar i Johan, Per och Carlbergs fack. Sedan pratade Johan om det på lektionen, och han verkade ha blivit glad haha :D På alla hjärtans dag ska man ju vara snäll!


Hoppas alla haft en fin du hjärtans dag med den du älskar! För det är ju faktiskt det den här dagen går ut på :)

Och ett stort grattis till Jonas Peterson som fyller 19 år idag!
Och ett grattis till Emma och Robin!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0