Börjar blogga igen!

Hej hej!

Nu har jag inte skrivit på väääääldigt länge. Vet inte varför, men hade inte så mycket tid när skolan började. Men nu ska jag komma igång igen. Och klumpigt som jag var glömde jag bort vilket e-mailadress och vilket lösenord jag hade till bloggen. Typiskt mig..

Ja ja! Idag har jag varit och fikat med min kära mor på något nytt fikaställe nere vid strandstugan. Det var väl sådär, inget speciellt liksom. Det var välfigt trångt där inne också. Sedan gick vi och handlade strumpbyxor, hårspray och lite godis. Mamma och pappa ska på 55 årskalas ikväll. Så bli väl att beställa pizza och titta på film hela kvällen. Jonas kanske kommer lver en stund, får se hur det blir. Just nu springer jag och mamma runt i hela huset och letar efter laddaren till systemkameran, det är helt försvunnen! Det har den varit sen vi var i Stockholm. Men vi packade aldrig upp den när vi var i Stockholm, så vi har inte glömt den där i alla fall.
Nu ska jag fortsätta letandet!

Hade så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0