Träning!

Kom precis från träningen nu. Förut kom syster hem till oss, och vi fikade lite. Inte ofta hon kommer hem och hälsar på. Sedan träffade jag Sagha en stund. Sen träning. Jag och Frida sprang inte lika långt som dom andra på uppvärmningen (vi springer ute), o det var lite läskigt att springa ensamma i mörkret efter allt man hört om vad som hänt o Örebro. Men det gick bra! Vid 20 över 9 kom jag hem, och då gick jag ner i källaren o duscha. Saknar våran dusch vi hade i badrummet :( Men det kommer ju snart en ny, och ännu bättre får vi hoppas!

Ja ja, nu ska jag titta på lite sällskap på 5an. Älska Filip ch Fredrik! Och värmlänningar förstås! Men vill ha tillbaka Boston Teaparty och söndagsparty med Filip och Fredrik.



Haha, SÖTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0