soova

Väktes av pappa på soffan nyss. Kunde han inte låtit mig sova? Jag som låg så skönt. Men nu är jag i alla fall uppe i min säng, och NU ska jag sova. Och imorn ska INGEN få väcka mig. Fast, måste vara upp halv ett. För kvart i ett är det samling till matchen. Orkar inte.. Inte ofta jag säger så, att jag inte orkar spela match. Det som är det roligaste med innebandy liksom! Men har verkligen ingen lust, o det könns som vi kommer förlora imorn. Hovsta och lillån har slagits ihop och blivit ett enda lag. Vi förlorade mot båda lagen förre säsongen. Så vi får se hur det går imorn.

Godnatt alla glada! Imorn kväll ska jag inte göra nånting heller, ganska skönt egentligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0