Sjukt..

Igår åkte jag in till Örebro för att hitta en praoplats. Men det finn inget ställe jag inte frågade på, och ingen ville ha mig. Vart inte på spciellt bra humör när det ända jag fick höra under dagen var "Nej tyvärr" Nej, vi har tyvärr redan fullt" o.s.v. Så för att trösta mig själv var jag tvungen att köpa lite kläder! Det är helt sjukt, varje gång jag är i Örebro (då menar jag VARJE gång) så måste jag köpa något. Det är inte bra asså! Jag måste ju sprara pengar tills december.
Aja, jag köpte i alla fall det här!








Allt från H&M. Älskar små detaljer på axlarna!

Köpte inte så färgglad kläder, men huvudsaken är väl att jag är nöjd med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0