Plugg

Kom precis ut från bastun! Har pluggat lite, och hade hårinpackning och ansiktsmask! Skönt.
Gick riktigt bra på utvecklingsamtalet. Men tog en jädrans tid. Jag ska tydligen försöka höja mig i 9 ämnen.. lycka till liksom. Kommer få plugga ihjäl mig bara för att komma in på Thoréns. Jag hoppas verkligen att det är värt det, fyfan annars.

Har stressat jätte mycket idag för jag trodde att jag hade matteläxa o tyskaglosor tills imorn, men sen kom jag på att det var tills på torsdag. Så bara plugga kemi.

Beställt nuuuuu!









Vann nåt grejs på bubbleroom så jag fick beställa nåt och få 100 kr rabatt :D

Men ville ha den :(



Aja, nu blir det att försöka spara pengar ett tag!


Gymma imorn då, för första gången i hela mitt liv, typ ^^




Kommentarer
Postat av: julia fälling

Du behöver ju inte ha så jättemycket för att komma in på Thorén :) Typ 220 tror jag det var. Men har du ändrat dig igen? ;p Var det inte Risbergska nyss? ;)

2010-10-21 @ 20:21:00
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0