PLUGG! plugg! plugg..

Fy f*n säger jag bara! Religion kan gå och lägga sig just nu! Orkar inte mer! Fast jag får ju skylla mig själv att jag inte började plugga tidigare. Har ju prov imorn, och började plugga nu. Men har skrivit en samanfattning om hela isalmavsnittet nu och allt sitter väldigt bra. Antar att jag har lätt för just religion. Men sen är det ju biologin som också måste göras. Prov på torsdag. Denna veckas planering funkade inte alls bra! Alla skiter sig..Tur att jag inte har nån träning idag i alla fall.

Tanken på lov gör mig såhäääääääääär glad! Men tanken på lov med snickare rmmet under mitt som börjar klockan sju på morgonen gör mig ganska irreterad. Aldrig får jag sova ut :(




SÖTSÖTSÖT

Kommentarer
Postat av: Hanna

sööööööööööööööööööööt!

2010-10-29 @ 12:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0