Martin är här!

Har haft det underbart med Martin i helgen! Han åker hem imorgon så får vara med han lite till :) sen kommer han tillbaka nästa helg!

I fredags var Joel och Emma här, och vi tittade på paranormal activity och laga mat. Sen åkte Emma och Joel ut och röjde. Jag och Martin stanna hemma. Igår var jag och Martin ute på stan lite, o träffa lite folk. Sen hem och tittade på Shutter och The Blair witch projekt. Den var lite lik paranormal activity faktiskt. Fast inte lika läskig. Kan rekomendera den! Shutter är också läskig, fast den var mer onaturlig liksom. Paranormal activity är den läskigaste filmen jag sett.. Jag har sett den 4 gånger nu och den äör fortfarande lika läskig.. Fy!

Snart kommer mina kusiner hit. Ska bli skojsigt!


Gammal bild på mig och Martin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0