Härlig kväll

Det blev bullbak idag! Mumsig. Mamma blir sur på mig för att mina bullar alltid blir mycket finare än hennes, och jag kan ju inte göra annat än att hålla med. Har även dödat n snuskig spindel idag. Mitt fel om det regnar imorgon..Förlåt..

Nu sitter jag i köket och lyssnar på julmusik (har gjort det sen i mitten av september, inte för tidigt alls!) och äter mina fantastiskt goda bullar och dricker forestfruit-te. Jag gillar dom här t-sticksgrejerna mamma har köpt. Dom är mycket bättre än vanliga påsar tycker jag, men säkert inte alls vart priset. Dom är ju lite dyrare än vanliga tepåsar. Men men, kan rkomendera dom i alla fall!

Såhär ser min kväll ut!


Ha det så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Sagha

kemi är kul hehe!

2010-10-17 @ 21:07:08
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0