fredag..

Rolig fredag det har varit. Först kemiprov, sen hem o tråka i några timmar. O ikväll ska jag göra absolut ingenting. Mina syskon kommer hem hit senare. Då blir i alla fall tacos o senare chokladfondue! JUMMIE! Ska jag våga sätta på en skräckfilm också kanske? Vet inte om jag vågar ensam.. Får se hur det blir.

BTW, SNÖN ÄR BORTA! Vill ju ha snö! Så många månader utan snö på ett år, då borde vi väl få några månader MED snö eller? Är ju för sjutton snart november. Jag blev sååååå glad när jag såg snön imorse! Typ skuttade runt hela morgonen! Tänk att man kan bli så glad av lite vit skit som ramlar ner från himlen! Nu vill vi ha mer, tack! Drack julmust idag också ^^ Får inte dricka för mycket nu i början, för då kommer jag hinna tröttna på det tills jul. Men jag måste ju få dricka lite ändå! hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0