Biologi är inte att leka med..

Har pluggat hela f*cking dagen idag igen! Jag suger verkligen på det här. Men det verkar som jag kan det mest nu i alla fall, räker till ett G! Hoppas jag..

Idag har jag ätit godaste kebabtallriken från berra burra! Eric och Maria var här och hälsade på och utnyttjade mamma på lite mat. Haha..

Har fått en mobil av pappa att ha så länge, medans jag väntar på att han ska köpa en ny till mig ^^ Nu låter det som jag är jätte bortskämd, men såhär är det! Pappa fick 2 mobiler av sitt abodemang gratis. Så han tar en av dom. Och Eric får hans gamla. Och Hanna får den andra. Pappa skulle egentligen köpa en ny till sig själv, men en av dom han fick villa han hellre ha så.. ja. Den jag har är dessutom miljövänlig ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0