SNÖSTORM!

Nu är det snöstorm i Nora, och jag är överlycklig! Dock var det inte så roligt att CYKLA hem i snön. Såg absolut ingenting, och nu vet jag i alla fall säkert att mitt smink inte tål så mycket vatten.. Men, är fortfarande super duper glad! SNART ÄR DET JUL ^^

Efter skolan åkte mamma och jag och tittade på skor. Hittade väl några fina. Men jag ska ha några gamla skor på inspelningen, och får ett par andra skor av mamma ändå :)

Förslag på kläder till inspelningen!




Svart klänning från Gina tricot?



Eller svart linne och svart och röd rutig kjol? (som jag sytt själv i syslöjden ^^ blev klar idag!)

Inte så bra bilder men men. Jag tycker klänningen tror jag :)

Skorna jag ska ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0