Morsdag!

Denna kväll har vart mycket stressigt. Medans mina syskon satt ute i solen med min mamma fick jag stå inne i köket och laga mat. Vi bestämde att jag skulle köpa maten, och dom skulle köpa presenten och så skulle vi laga maten tillsammans. Men så blev det ju inte. Det ända dom behövde göra var att gå till affären och köpa en bok. Jobbigt.. Och jag fick stå i köket och stressa och dom tjatade om att dom var så hungriga. Ja, då kunde dom väl gjort maten själva istället då!

Men jag har vart riktigt snäll mot min kära mor idag. Har tvättat, plockat ur och i diskmaskinen och lagat mat. Har ansträngt mig riktigt myckt ska ni veta..

Jag ha även hunnit med att ligga ute i solen och steka! Även fast jag inte blev så brun, för solen gick ju såklart i moln efter 30 minuter.



Gillar min sjömansbikini! ^^


Kommentarer
Postat av: Hanna

det är inte lätt;) men har du tänkt på att jag var tvungen att jobba för att få ihop pengar till presenten, när man är vuxen får man ingen månadspeng vet du;)

2010-10-29 @ 12:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0