Kommunfullmäktige

Hej!
Skola idag då. Vi slutade halv ett, och sista lektionen gjorde vi inte speciellt mycket på. Hihi.
Efter skolan följde Emma och Isabel med mig hem. Vi fikade kladdkakemuffins och rabarberkaka. Mycket gott! Sedan gick vi ut en stund, solen sken ju. Så vi gick ner till blåsut och pratade lite. Men sen gick ju såklart solen i moln och det började blåsa så vi gick hem. Då kolla vi lite på MTV och sen kom Martin. Han har nu piercat sig i ögonbrynet och underläppen... Han spenderade 1100 på en dag. Fy fan..
Sen gick vi till skolan för vi skulle på kommunfullmäktige. Det var massa politiker och så skulle vi fråga massa frågor, och så svarade dom. Vi var där och lyssnade i en och en halv timme. Sen väntade jag med Martin och Emma utanför skolan. För dom skulle hem vid åtta. Så vi satt och pratade lite och sånt. Sen åkte dom hem. och nu sitter jag här och tänker på min dator. Vill ha internet till den NU! Men kommer nog inte få det först på fredag typ. SUUUUUCK! Varför skulle jag köpa en dator så tidigt om jag inte ens hade internet till den direkt. Nu sitter jag ju bara och pillar på den oså. Det är en riktigt plåga, tänk att köpa nåt och inte kunna använda det direkt. Utan man måste vänta typ en vecka innan. Och så ska det ligga där på bordet och glänsa! Det känns som den ligger och ropar på mig Typ "PILLA PÅ MIG!". Men då kommer det bara bli massa onödiga fettfläckar. Detta är jobbigt.

Aa, snart ska jag skriva lite engelska. Men först får du en bild på mina naglar som Isabel målade idag, och en bild på MIG!





Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men du lille vän det är väl bara att använda internetsladd så länge då??

2010-05-27 @ 16:36:42
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0