GOLD?!

Hej!
Skola idag. Var en helt vanlig skoldag. Känner mig alltid så bra efter varje torsdag, eftersom det är den jobbigaste dagen på veckan. Haha.
Efter skolan var jag så himla törstig så jag gick till ica och köpte en Vitamin Well Defence och en Magnus GOLD!? Måste ju testa den nångång, eftersom reklamen är så rolig!



Trodde att det var en riktig film första gången jag såg den. Haha! Men i alla fall, så trodde jag att den skulle vara godare. Men den var inte så äcklig. Inte riktigt min smak bara.
Men den där drickan var skitgod! Den kan jag rekomendera stort! Även fast jag bara testat en smak än så länge.



Snart börjar andra semifinalen till ESC. Hoppas hoppas hoppas att det går bra för Sverige! Vi MÅSTE verkligen gå vidare, annars är det ju inge kul att titta på finalen på lördag. KOM IGEN NU ANNA!

Nu ska jag gå ner till tvn och tagga! SVERIGE SVERIGE SVERIGE!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sagha

men hur har du internet i den andra datorn??? eller man kanske måste ha en roter då med.. fast nee de har inte vi.. vi kan nog iallafall ha två uttag i den där saker:P

2010-05-27 @ 22:16:24
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Postat av: julia fälling

Sv; Haha, ah (y'

2010-05-28 @ 15:13:07
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0