Förlåt..

Hej!
Förlåt för kag inte skrivit på ett tag. Har inte haft tid. Det är ju så fint väder ute nu så jag försöker ju vara ute så mycket som möjligt. Men nu kommer vi inte ha så mycket läxor på ett tag i alla fall. Vi är lediga jätte mycket nu i maj. Nästa vecka är jag ledig på onsdag för vi ska med klassen till Gustavsvik. Och sedan är jag ledig på torsdag också för då är det studiedag. Och nästnästa vecka har jag tyska prov på måndagen. Och sedan är jag ledig på torsdag och fredag för det är ju röd dag eller något.

På valborg var jag hos Emmas kille Robin. Det var jag, Emma, Sagha, Robin, Dennis, Olle, Oskar, Matilda och Emma. Mycket lyckat var det! Tihi.
Igår hade vi fest för Maria, min brors tjej. För hon fyllde 27 i onsdags tror jag. Vi vart typ 20 pers. Min familj, mina kusiner, Marias familj och deras familjer. Vart ganska fullt här hemma. Men var roligt i alla fall.
Idag var vi ute i sommarstuga och städade. Vi hyr ju ut den. Mest till tyskar och holländare. Så vi har bytt golv därute nu. Och i sommar kommer jag städa den efter gästerna åkt hem. Såklart får jag bra betalt för det. Jag ska även sälja jordgubbar i sommar, och tvätta fönster. MYCKET PENGAR! Hihi!

Iväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske fråga A om han vill hitta på något. Får se.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0