FINT VÄDER!

Eller inte..
Har regnat hela dagen. Har bott i min luva nästan hela dagen. Inte kul..

Började tio över åtta. Då gick klassen till någon lokal och pratade lite om Body & Brain. Alla började bråka..Men vi kom fram till ganska många saker tillslut. Hoppas det löser sig tills Om typ två veckor i alla fall!
Vid elva fick vi gå tillbaka till skolan. Då åt vi. Sedan hade vi SO. Emma och jag skulle göra några frågor. Men det är nog mest jag som får ta åt mig äran att vi blev helt klara! Hihi.
Sedan hade vi Hemkunskap. Vi skulle bara städat idag, men en grupp fick göra kladdkakemuffins. Och vi fick också reda på att vi ska ha vår Hemkunskapslärare som klassföreståndare i nian. Hoppas det blir bra.

Vid halv fyra slutade vi. Då stannade jag kvar med Sagha en stund. För jag trodde mamma kunde hämta mig, eftersom det regnade.. Men det kunde hon inte så Sagha och jag tog sällskap en bit hem. Och när jag kom hem smsade mamma att hon precis hade slutat. Suuuck!
Men då kom hon och hämtade mig i alla fall, och så åkte vi och köpte en bärbar dator till mig! Jag fick ju en i konfirmationspresent. Men vi har inte internet än, det får vi imorn.







Imorn slutar vi klockan ett tror jag. SKÖNT!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Det var en likadan som min. ;) De jag trodde. ;)

2010-05-27 @ 19:41:58
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0