ESC

Ikväll klockan nio är det den första kvalfinalen i Eurovision songcontest! Sverige är dock inte med ikväll, så det är inte så spännande. Men det kanske är några andra bra låtar med. Man måste ju ha lite koll tills finalen på lördag. Jag har ju tyvärr missat programet inför eurovision som gått på tv på typ måndagar.

Min favorit förra året var Highest heights- Love bugs. Men om jag minns rätt kom dom inte ens till final. Det var Schweiz bidrag det året.



Den är riktigt bra!

Vinnaren förra året var riktigt jävla bra! Men blev sönderspelad direkt. Synd det. Och det var ju inte precis en överraskning att den skulle vinna. Och jag blir på nåt sätt alltid sur när Norge vinner över oss. vet inte vad det är, men jag blir sur när dom vinner över oss i OS och sånt också. Är jag avundsjuk på nåt sätt eller? Vet inte..
Men jag har hört att bidragen i år är riktigt dåliga, så Sverige kanske har en chans. Fast alla vet väl att Salem skulle tagit hem allt direkt! Eller hur ^^ Haha, nemen. Vi får hoppas att det går bra för Anna. Sååå dålig är hon inte.

Men ett av dom bästa bidragen genom åren är ändå den här.



Diggar hans sexiga blickar...inte.

Nä, nu ska jag sluta skriva.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0