ESC

Idag har jag hjälpt Fälling´s att flytta hela dagen. Kan inte säga att mani insatser var så stora, men jag höll Julia sällskap i alla fall. Och jag försökte faktiskt hjälpa till lite. Det är tanken som räknas!

Och nu kommer snart Julia och vi ska titta på finalen i eurovision. Jag känner mig tvingad, även fast sverige inte är med... Jag kommer bli så sur! Men men..

MItt lördagsgodis för kvällen blir b & j's och ett gristryne. En riktig delikatess...för hunden kanske..





Okej, gristrunet var inte till mig. Men den goooooda glassen är endast för mig! Strawberry Cheesecake är min favorit. Förut var det Cookie Dough, men har tröttnat på den nu.

Ni får har det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0