Våren?

Hej!
Idag har jag gjort något jag inte gjort på länge. Bakat bullar! Det vart typ 100 stycken. Mycket mumsigt!
Eric och hans tjej Maria kom till oss på förmiddagen. Då åt vi lite och sedan gick vi ut på en promenad. Och när vi precis var hemma började det snöa/hagla! Var det inte vår nyss?! Det har snöat/haglat i perioder idag. Inte så kul. Men eftersom det var så fult väder så satte jag, Maria och Hanna igång och bakade bullar istället. Men alla ville ha dom på olika sätt. Så Hannas blev inte så fina och väldigt små med mycket smör och kardemumma. Och Marias vart som dietbullar. Lite av allt. Smakade knappt något. Men mina vart helt perfekta! Lagom stora och mycket kanel, precis som det ska vara! MUMS!

Ska nog sätta igång och plugga snart. Nästa vecka har jag biologiprov, om blodet och sådant. Och har inte pluggat någonting än så länge.


Jag!



Maria!









Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0