Skolan..

Hej hej!
Snart drar jag till skolan. Hoppas lärarna kan visa lite hänsyn till oss nu första veckan. Det är ju inte lätt att komma tillbaka till skolan efter en veckas lov, eller hur! Hih. Men det ska faktiskt bli ganska skönt att få börja igen. Det betyder ju att det snart är sommarlov. Bara två månader kvar, så då kan man ju faktikst skärpa sig lite och plugga ordentligt i två månader. Det tänker jag i alla fall göra. Innebandysäsongen har ju slutat och allt nu, så nu har jag gott om tid att plugga.
Gick upp halv sju imorse. Klädde på mig, och åt frukost. Kanske låter konstigt men min mamma gör alltid min frukost på skoldagar! Eller ja, det är ju bara en macka och lite te. Men i alla fall! Många av mina kompisar tycker jag är bortskämd när det gäller det. Och dom dagarna jag får göra egen frukost blir allt helt plötsligt mycket jobbigare på morgonen. Vad jobbigt mina kompisar måste ha varje morgon då när dom gör sin egen frukost. Hmm.. Aja, efter frukosten gick jag och borstade tänderna. Sen sminkade jag mig och fixade håret. Ni får bild på mina lockar senare idag! Tihi.
Nae, nu måste jag nog gå.

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Hahah, det är faktiskt inte så jobbigt. :D Jag tar bara lite fil och flingor i en tallrik och slänger i mig det första jag gör när jag går upp, sen äre klart. ;)

2010-04-12 @ 14:41:54
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0