Recept?

Nu sitter jag här och leter recept. Mamma sa att jag skulle leta reda på några som lät goda. Men har ingen aning om vad det är jag söker! Något med kyckling kanske..nä, vet inte.
Idag har jag varit jätte duktig. Åt en macka till frukost med mycket fullkorn, sedan nästan bara grönsaker till lunch (äcklig mat i skolan idag..), när jag kom hem från skolan åt jag fullkornssmörgås och smoothie, och sen pluggade jag jätte mycket. Och sedan tränade jag lite styrka, och åt pastasallad till middag med fullkornspasta. Är det jag som är bra eller!? Och ett litet äpple nu på kvällen. Jag har hört att man egentligen inte ska äta frukt innan man ska borsta tänderna, för det förstör nånting eller något sådant, men vem orkar bry sig?

Och bara eftersom jag är så snäll ska ni få en bild på mig, osminkad. Inte många som fått se det.



Har märkt att mitt ansikte är ser väldigt blekt ut nu när jag har svart hår. Eller är det alltid väldigt blekt? Vet inte..
Och så har jag lagt märke till att mina ögonbryn inte passar alls till mitt svarta hår. Men som tur är ska jag färga om det tills jag ska konfirmera mig. Alltså innan 24 maj. Då vill jag ha något åt det guldbruna hållet. Mitt hår är ju egentligen lite guldbrunt. Vill ju inte ha en ful utväxt i sommar, ska inte färga håret någon gång i sommar alltså. Passar jag i guldbrunt? Hmm..

Aja, ni får ha det bra! Kram 

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Jag tycker faktiskt att ditt ansikte alltid har varit blekt... Utan foundation då! Haha ;o (a) Men är ju olika. :) <3

2010-04-20 @ 16:41:18
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0