Örebruuu!

Hej!
Skolan idag. Vi hade b-tid först, men vi han inte jobba något. För kvart i 9 gick vi och åt frukost med klassen. Gött! Sedan hade vi inställd teknik. På hemkunskapen fick jag gå en kvart tidigare för jag skulle med en buss halv 4. Skulle till Örebro med Julia. Vi gick hem till hennes pappa först för hon skulle platta håret. Och sen när vi kom ut missade vi såklart bussen. Så vi fick ta en klockan 4 istället. Inne i Örebro köpte jag ny mascara. Den där från Isabora som vibrerar. Har provat den av Sagha och den var riktigt bra! Och så köpte jag lösögonfransar och en vit rosett som jag ska ha i håret när jag konfirmerar mig och på skolavslutningen. Och så köpte jag 2 tröjor och ett par byxor på Cubus. Tur att Julia och jag åkte in idag för dom hade 30 % rabbat på alla kläder och 15 % rabatt på all kosmetika på Cubus. Superbra! Sedan gick vi till Burger King, för Julia var så hungrig så hon var tvungen att köpa en glass. Vi tog bussen hem vid halv 8 tror jag. Kom hem vid kvart över 8, och då gick vi till skolan och hämtade min cykel och så följde jag Julia till hennes pappa och sedan cyklade jag hem. När jag kom hem duschade jag direkt. Duschar typ varje dag nu, för vill att färgen i håret ska försvinna. Haha, låter konstigt men så är det. Ska ju färga det snart igen så.

Nu ska jag sova snart. Ska kanske titta på lite Tintin innan oså.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sagha

hah den är as bra ju:) men det kommer killa i ögat typ dom första gångerna;)

2010-04-27 @ 22:47:54
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0