Nya tag!

Hej!
Detta får bli mitt första inlägg på den här bloggen. Jag har försökt börja blogga många gånger förut, men har inte riktigt kommit till skott om man säger så. Men nu ska jag ta nya tag och försöka skriva minst en gång varje dag. Tycker faktiskt att det ska bli kul, till skillnad från dom andra gångerna som jag startat en blogg bara för att alla andra har det. Jag hoppas att du kommer gilla min blogg, och det jag skriver om. Även om det inte händer så mycket intressanta saker i min vardag. Jag ska försöka göra att sakerna som händer i min vardag blir ännu lite intressantare än vad det är. Jag kommer berätta vad jag tänker om saker och ting i mina egna tankar.
Nu ska jag bara fixa till lite småsaker på bloggen. Men som sagt har inte så jätte mycket erfarenhet när det gäller att blogga, så ge mig gärna tips! Jag lyssnar.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Härligt Lisa! Headern & hela designen blev jätte fin. :) Carruten är duktig! ;) <3

2010-04-11 @ 20:56:51
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: caroline '

lycka till med bloggandet nu :D <3

2010-04-11 @ 21:19:29
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0