Kort dag i skolan

Godmorgon!
Sitter nu och lyssnar på Magnus Weideskogs version av Tik Tok på spotify. Den är ganska bra faktiskt. Han spelar i Örebro igen den 27 maj tror jag. Då följer Isabel med mig in och tittar!
Snart blir det att gå till skolan. Lite ensamt nu när jag inte kan ta sällskap med Julia så ofta, bara varannan vecka. Men men.
Idag sluta alla på skolan klockan ett. Eller ja, alla förutom lärarna. Tihi! Idag ska jag försöka vara ute mycket. Ska kanske träffa Isabel och Emma och ta lite bilder ute och så. Sen MÅSTE jag plugga. Har ju tyskaglosor tills imorn, och matteläxa tills på fredag. Och två prov nästa vecka. Jobbig start..
Nu ska jag gå och göra mig i ordning.

Bye!


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

härligt med en kortis, hoppas solen skiner hos er också

2010-04-14 @ 09:52:16
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: julia fälling

Hans version av Tik Tok är gryyyym!

:/:/ <3

2010-04-14 @ 20:05:49
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0