Ipreeeen!

Tjena!
Tänkte inte gå till skolan idag. Hade jätte ont i magen på morgonen, men sen tog jag en Ipren och då gick det över. God bless Ipren!
Torsdagar är den jobbigaste dagen på hela veckan. Tråkigaste lektionerna och inga raster. Idag hade jag läxförhör på svenskan om William Shakespeare. Det gick riktigt bra! Hade inte läst på något, men kunde allt i alla fall. Och så tittade vi klart på Romeo och Julia, den med Leonardo DiCaprio. Han är så söööt i den, ung och snygg! Det är samma regisör som regiserat Moulin Rouge och jag såg direkt att den var Romeo och Julia var lik den! Är jag inte bra eller!?
På gympan körde vi några lekar som man i stort sett skulle kasta bollar på varandra. Jag fick en jävlig hård boll på örat då, och jag hade ju örhängen i. Det var inte länge sen jag tog mitt tredje hål i det örat. Och såklart började det nya hålet blöda *suck*.
Efter skolan cyklade jag hem och tog en smörgås och gjorde i ordning en smoothie med mango, papaja och annanas. Gott!
Sedan tittade jag på Top Model 11 och Hell's Kitchen. Skulle aldrig klara av att vara med i Hell's Kitchen. Blir ju rädd för Gordon Ramsey bara jag tittar på programet!
Nu ska jag gå ner och äta steckt potatis och steckt ägg och bacon. Skriver senare.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0