Hemma, skola..

Hej!
Kom hem vid klockan 10 på kvällen igår. Var skittrött! Jag var ju såklart tvungen att duscha då också. Men jag gick och la mig vid 11 och somnade igen. Jag tänkte inte gå till skolan imorse, var så himla trött och hade ont i magen och huvudet. Men jag hade ju utvecklingsamtal så.
Det var ganska skönt i dag ändå. Gjorde inte så mycket. Men var trött hela dagen. Och efter skolan så hade jag utvecklingsamtal då. Det gick bra, godkännt i allt i alla fall. Jag har ju redan VG i bild, hemkunskap, svenska, engelska och idrott. Det ser ut som jag kan få mer än G i geografi och biologi också. Och sättsa på ett högre betyg i dom ämnena jag redan har VG i. Ja, vi får väl se.

Imorn kommer jag nog lägga upp lite bilder från Danmark, och så kommer jag berätta lite om hur vi hade det. Har inga bilder nu, för jag hade inte med mig någon kamera. Jag lånar Isabels minneskort sedan och stoppar in det i min kamera. Mycket lättare så, är att ta med 2 systemkameror.

Här får du en riktigt bra låt att lyssna på! Jag blev helt kär i den!



Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sagha

fick du sitta kvar länge?:P

2010-04-26 @ 18:08:52
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0