Hallå!

Förlåt för att jag inte skrivit på länge. Har haft fullt upp. men nu är jag igång igen!

Igår var det skola. Efter första lektionen hade vi en timmas håltimme. Så vi gick till konsum och köpte munkar och satte oss på en bänk och njöt. Solen sken, men var väl inte så jätte varmt. Sedan gick emma och jag och köpte glass. Vi satte oss i solen igen. Och sedan hade vi bara två lektioner till. Slutade 12.25. Vid klockan 1 mötte jag mamma på stan och vi gick och handla på ica, som vi alltid gör på fredagar. Har ju inte så mycket tid att umgås med mina föräldrar så det är ett bra tillfälle att göra det på.
Vid halv 3 skjutsade mamma mig till Emma. Vi var ute hela tiden och åkte lite moped. Vi trodde att det började snöa! Men det var tydligen bara lite hagel, och solen sken och allt. Det var ju inte kallt precis.
Vid 5 skjutsade Emmas mamma in oss till stan, till Sagha. Hon följde med oss till Ica och vi köpte lite kött och dricka. sen gick vi hem och gjorde i ordning grillen. Vid 6 kom Isabel och vi började grilla! Första gången jag grillade i år! SKOJ!
klockan 7 gick vt till Fritidsgården. Väntade på Dennis, Noa och Anton. Vi gick runt lite överallt. Klockan 11 fick vi sjkuts hem till Sagha av Saghas storebrors flickvän. När vi kom hem gjorde vi oss i ordning och pratade lite, sedan sov vi.

Vid 10 var alla vakna. Sagha hade ingen frukost hemma, så vi fick göra oss i ordning snabbt och gå hem till mig. Skönt att gå ut klockan 10 på morgonen i värsta stormvindarna, osminkad. Aja, när vi ätit frukost skulle Emma duscha så vi andra satte oss vid tvn och kollade på MTV. Isabel åkte hem vid halv 1. Och Emma och Sagha åkte hem vid halv 3. Så jag har suttit och tittat på tv hela dagen. Har dammsugit och torkat golven på nedervåningen, mer har jag inte orkat *suck*. Nu har i alla fall mamma och pappa kommit hem efter att ha varit på en outlet i Avesta. Min storasyster, Hanna, har också kommit! OCH hon har tagit med sig några jätte fina klänningar som jag fått som inte passar på henne längre. Hon är sååå snäll!


Emma!



Sagha och Emma!



Jag!



Isabel!





Kanske skriver senare!

Kommentarer
Postat av: Sagha

hah tydligen inte:) men jag är ju lite efter vettu;) snor dina bilder btw:)

2010-04-18 @ 11:44:21
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0