Godmorgon!

Snart går jag till skolan. Idag blir det nog inte så kul, torsdagar är aldrig kul i skolan. Alla jobbiga lektioner och inga raster. Så idag blir det nog inte att vara ute i solen så mycket, om det är någon sol förstås. Jag har knappt tränat någonting på tyskaglosorna heller. Men det spelar ändå inte så stor roll, kommer ändå vara få G i tyska. Aja.

Nu sitter jag och letar efter en låt på spotify, men jag hittar den inte. Den är sååå bra! Finns nog bara på YouTube än så länge.
Nothin' on you-BoB (feat. Bruno Mars)
Säg till om ni hittar den på spotify!




Kram

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

här med =)

2010-04-15 @ 08:26:34
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0