Fullt upp hela dagen

Tjena!
Idag har det vart ganska skönt, både i skolan och efter. Först några lektioner. Sedan gick vi och köpte glass på lunchrasten. Fast jag köpte ingen. Solen sken för fullt så vi satte oss ute och solade oss lite. Sedan en lektion till och så slutade vi klockan 1. Mycket skönt! Gick hem Till Cornelia med Isabel. Också där satt vi ute i solen och solade och pratade. Hoppade lite studsmatta och åt fil. Vi var inne i kanske en helvtimme för att titta på några roliga videosar vi spelat in för länge sen. Cornelia skulle på piano klockan 4, så då gick jag och Isabel hem till mig. Vi var inne en liten stund. Men sedan gick vi ut i solen och lekte med kameran nere vid blåsut (en badplats). Sen gick vi in igen och laddade över bilderna, och läste några bloggar och tittade runt på YouTube. Vid halv 7 åkte hon hem. Men vilken timing att min bror Eric och hans tjej Maria kom precis! Då slapp jag ha tråkigt. Tog en snabb dusch innan vi åt hamburgare. Sova och duscha är nog bland det skönaste som finns!
Nu tänkte jag plugga lite, och sedan sova.

Ha en bra kväll!

   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0