DANMARK!!

Hallå!
Har packat hela kvällen nu. Imorn drar jag till DANMARK!!!!! Fy fan vad kul det ska bli!
Kan det inte vara morgon nu. Längtar sååå!

Här får du nåt att skratta åt, men ändå skön att lyssna på. En låt med Cliff Richard från Euro Vision Songcontest 1973. Den är riktigt bra faktiskt. Men svårt att hålla sig för skratt när han visar upp sina danstalanger. Haha!




Nu ska jag gå och packa lite till. Jag vet inte om jag hinner skriva imorn innan jag åker eftersom jag åker nio på morgonen. Men som du förstått så kommer jag inte kunna skriva något i helgen. Kommer hem på söndag kväll. Då kommer jag lägga upp bilder och berätta vad vi gjort.

Bild på mig idag.



Ha det superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0