50 first dates

Hej!
Kom precis upp efter att ha kollat på 50 first dates. Den var riktigt bra, men jag tycker att Adam Sandler har gjort bättre filmer. Och undra om det verkligen finns personer som glömmer vad som hänt efter tio sekunder..hmm.. Ja ja. Det har varit stressigt ikväll. Först fixa med bloggen, sedan skynda sig ner till tvn. Och då hade filmen redan börjat. Sedan duscha och borsta tänderna i första pausen. Såklart hade ju filmen redan börjat igen när jag kom tillbaka. Sedan fläta håret i andra pausen. Vill ha det lockigt tills imorn! Men..jag skulle kunna tycka att det var bättre med inte så många långa, många reklamer än flera stycken korta. Eller är det bara jag som tänker så? Aja, nu ska jag sova. Skola imorn. Hade vart skönt med en veckas lov igen! Men inte långt kvar till sommarlovet ju.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0